loading...
ســــــــــــــلام
sjn بازدید : 152 پنجشنبه 1392/05/24 نظرات (4)

شدی تو ضامن آهو             

           ترحم کرده ای بر او                    

                         

 مگر کمتر ز حیوانم....رضا جانم  رضا جانم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ozra69 در تاریخ 1393/05/21 و 2:54 دقیقه ارسال شده است

سلام تو را خدا اگه این شعر را داری برام بفرست به میلم یا لینک بده من 10سال پیش که رفتم مشهد یک سی دی گرفتم که این را میخوند توش مسحی را شفا دادی و ....این شعرهایی که الان اولش را نوشتی هر چی مگردم سی دی پیدا نمیشه ،الان دارم کلاس انیمیشن میرم میخوام اولین کلیپم درباره امام رضا باشه و چون اقا من تو بچگی شفا داده دوست دارم این شعر باشه همه اش چشم به عکس حرم که میخوره این میاد تو ذهنم اگه داریش بهم بدی ممنونمیشم
این هم میل
starnight1369@yahoo.com

این نظر توسط خانوم گل در تاریخ 1393/03/13 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیز دلم من میترا هستم مطلب سیب جالب و زیبا بود به وب من سر بزن
لینکم کن نظر یادت نره شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط خانوم گل در تاریخ 1393/03/13 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیز دلم من میترا هستم مطلب سیب جالب و زیبا بود به وب من سر بزن
لینکم کن نظر یادت نره شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط خانوم گل در تاریخ 1393/03/13 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیز دلم من میترا هستم مطلب سیب جالب و زیبا بود به وب من سر بزن
لینکم کن نظر یادت نره شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 572
  • بازدید کلی : 18,662